Shop Mobile More Submit  Join Login
Robot design. by HughFreeman Robot design. by HughFreeman
I don't remember when or why I drew this but well, here it is. :ahoy:
Add a Comment:
 
:iconmeganann23:
meganann23 Featured By Owner Nov 16, 2010
This is wicked! Robot design is coolest!
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Nov 16, 2010  Professional Filmographer
hehe glad you dig :)
Reply
:iconwadefurlong:
WadeFurlong Featured By Owner Jan 21, 2010  Professional Traditional Artist
I don't remember seeing this in your gallery. But apparently it's been here since August. Duh me.
Anyway bud. wAdE likes it and shit okay. Take some pride in that or something ey!:)
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Jan 21, 2010  Professional Filmographer
hehe its been in there for a hot minute, I can't even look at that now haha
Reply
:iconwadefurlong:
WadeFurlong Featured By Owner Jan 21, 2010  Professional Traditional Artist
Yeah, dunno how I missed it. Frick, I need to peruse ALL of your gallery again for some hot inspiration. You're like a pencil ninja or something, OH SNAP!
...and...
You putz, you're fine, all of the shit in your gallery is 'worth' looking at*! Even those crappy sketches:slow:
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Jan 23, 2010  Professional Filmographer
I am indeed a ninja with that pencilness >_>
I might have to stop holding back on my uploads, I draw
a crap load of stuff I end up deciding isn't worth looking at twice haha
Reply
:iconwadefurlong:
WadeFurlong Featured By Owner Jan 23, 2010  Professional Traditional Artist
If you saw all the shit I draw, well... You'd think twice about me:sprint:
Reply
:iconnotrowan:
notRowan Featured By Owner Nov 5, 2009
mmm I love those arms <3
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Nov 10, 2009  Professional Filmographer
=D
Reply
:iconcalick:
Calick Featured By Owner Sep 15, 2009  Hobbyist Digital Artist
I wonder what was your inspiration, if there is one... Cool design!
Reply
:iconjoshawafrost:
JoshawaFrost Featured By Owner Sep 5, 2009  Professional Digital Artist
Very sick design! I love it!
Reply
:iconnavisatsujin:
NaviSatsujin Featured By Owner Aug 28, 2009  Hobbyist Digital Artist
Wow awesowe robot design and colors, I love it =D
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Aug 30, 2009  Professional Filmographer
Thanks! :)
Reply
:iconheroboy:
HEROBOY Featured By Owner Aug 24, 2009  Professional Filmographer
this is a fun robot design . dg
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Aug 25, 2009  Professional Filmographer
Oh it was fun indeed =D
Reply
:iconkravenous:
Kravenous Featured By Owner Aug 13, 2009
fan-friggen-vantastic!
Reply
:iconsenkora:
Senkora Featured By Owner Aug 7, 2009
Really really cool design. :ahoy:
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Aug 9, 2009  Professional Filmographer
Thanks! :ahoy:
Reply
:iconsenkora:
Senkora Featured By Owner Aug 10, 2009
Har sure thing. C: Your avatar is really wicked by the way. :D =P
Reply
:iconscatterblaster:
scatterblaster Featured By Owner Aug 5, 2009
you know what, he reminds me of the bot in treasure planet. i forgot his name tho. sweet piece.
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Aug 10, 2009  Professional Filmographer
ah yes, that crazy robot, I remember... man I love that movie.
Reply
:iconscatterblaster:
scatterblaster Featured By Owner Aug 12, 2009
yeah. same here.
Reply
:iconkane79:
Kane79 Featured By Owner Aug 3, 2009
Plain outright SICK!!!-T
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Aug 4, 2009  Professional Filmographer
:w00t:
Reply
:iconseigner:
Seigner Featured By Owner Aug 3, 2009  Hobbyist General Artist
Excellent drawing, great design.
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Aug 4, 2009  Professional Filmographer
Thanks dude =D
Reply
:iconseigner:
Seigner Featured By Owner Aug 4, 2009  Hobbyist General Artist
Your welcome.
Reply
:icondepartmentm:
DepartmentM Featured By Owner Aug 3, 2009  Hobbyist Digital Artist
your colors are way sick man
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Aug 4, 2009  Professional Filmographer
hehe thanks =P
Reply
:iconalufblufunk:
alufblufunk Featured By Owner Aug 3, 2009  Hobbyist Traditional Artist
sweet one dude!
Reply
:iconzaneasylum:
ZaneAsylum Featured By Owner Aug 3, 2009
WALL-E and Earthworm Jim had a lovechild ;)
Very cool man!
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Aug 4, 2009  Professional Filmographer
haha glad ya dig :)
Reply
:icongambear1er:
Gambear1er Featured By Owner Aug 3, 2009
Hey! Robot Skies. Its cool if you don't remember. The books scheduled to be printed this November...
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Aug 6, 2009  Professional Filmographer
AH YES! Dang my absent mindedness >_<
I remember now, with that said, you don't mind that I posted it then? ^^;
Reply
:icongambear1er:
Gambear1er Featured By Owner Aug 6, 2009
Nah, it was just suprising to see in my deviation stream.
I had to set the project aside for financial reasons,
but now it's looking possible this fall.
Teasers will be good for the book. :) :beer:
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Aug 11, 2009  Professional Filmographer
Ah that's all good then, looking back I'm wishing I had time to do somethin better =P
Myeh.
Reply
:icongambear1er:
Gambear1er Featured By Owner Aug 14, 2009
:beer:
Reply
:iconmeganebun:
meganebun Featured By Owner Aug 3, 2009  Student
very original! Love it!
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Aug 6, 2009  Professional Filmographer
:w00t: thank you
Reply
:iconcaleb-brown:
Caleb-Brown Featured By Owner Aug 3, 2009
i really like the colors
:)
Reply
:iconmechabuggy:
MechaBuggy Featured By Owner Aug 3, 2009
Robot's built for chompin'. Love it man. But he's still got some old background color in between his fingers on his left hand. Not that it really is enough to gimp the picture :p
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Aug 3, 2009  Professional Filmographer
haha I really couldn't be bothered cleaning up much lol
Reply
:iconelkoi:
elKoi Featured By Owner Aug 3, 2009
that's superb.
Reply
:iconpypedreams:
pypedreams Featured By Owner Aug 3, 2009  Hobbyist General Artist
Amazing robotic design and yet another fantastic colour job ;)
Reply
:iconwagnr:
Wagnr Featured By Owner Aug 3, 2009  Hobbyist Digital Artist
wow, fantastic, the vision, position, colors ... alll amazing look man!
Reply
:iconjuliandelio:
JulianDeLio Featured By Owner Aug 3, 2009  Professional Digital Artist
either way its special!!
Reply
:iconnutthead:
Nutthead Featured By Owner Aug 3, 2009
def my fav from your stuff so far! :)
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Aug 8, 2009  Professional Filmographer
Ya think so? Methought it was one of my weakest lol
Glad ya likey =P
Reply
:iconnutthead:
Nutthead Featured By Owner Aug 8, 2009
dunno i likes it :D u know it's very weird but for me...usually the works i spend loads of time on usually aren't as popular as something that didn't take so much time to make.quite annoying <<
Reply
:iconhughfreeman:
HughFreeman Featured By Owner Aug 8, 2009  Professional Filmographer
Yes, its the ones you think suck that people like =/
Odd, and a bit annoying indeed lol
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 3, 2009
Image Size
266 KB
Resolution
750×738
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,661
Favourites
310 (who?)
Comments
57
Downloads
617
×